Honduras Startet 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2016 Se artikkel om undervannslys i båthavna: http://www.itromso.no/nyheter/2016/10/19/Da-de-satte-ned-disse-lysene-fikk-de-seg-en-overraskelse-13664956.ece Noen tips om rimelig måte for meg som hytte-eier å montere slike lys på egen brygge? Jeg har ikke tilgang til lamper fra oppdrettsnæringen, men er klar for R.Felgen-varianten... Tenker det må være fint akkurat når sjø-ørreten vandrer forbi her. Slå på lyset og plukke fram fiskestanga.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Midtpinne Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 Dette fikk jeg lyst til å prøve.Man kan jo lage noe så enkelt som et rør der man har pæra over vann inn i røret. Eller man kan modifisere en undervannskikkert for å få litt mer spredning på lyset. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 Bassenglamper...... www.pools.no/produkter/bassengbelysning Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 R.felgen varianten er vel å kjøpe et par lamper på ebay, de drives av 12V, så slipper dere 230V i sjøen... Underwater light, pool light (led 12V) Jeg ville uansett montert dem slik at man lett kunne ta dem opp, for å unngå groe etc Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.