Mons Olav Svart 10.November.2016 Link til dette innlegget Svart 10.November.2016 En til.Meget gode motorer.Om ikke kompresjon er helt på topp går de fint allikevel.Denne var som ny med orginalt trekk. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
jadalber Svart 11.November.2016 Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 En til.Meget gode motorer.Om ikke kompresjon er helt på topp går de fint allikevel.Denne var som ny med orginalt trekk.Flotte bilder :) Sitér dette innlegget Link to post
Atrox Svart 11.November.2016 Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 Når vi først er i gang.... ;) Hvit starter og går, rød er under arbeid og blå står fast.... Sitér dette innlegget Link to post
edan Svart 11.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 Flotte bilder :-) Skal legge ut litt jeg og etterhvert. Atrox: Om du får den til å gå rundt er jeg interessert i fremgangsmåte. Motoren som var utgangspunktet mitt står fortsatt fast etter 2 uker i diesel og mange slag (hammer+trekloss) mot sylindrene. Tenker å demontere motorhodet for å komme til med rustløser fra baksiden av stemplene også. Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 3.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2017 (redigert) Flotte bilder :-) Skal legge ut litt jeg og etterhvert. Atrox: Om du får den til å gå rundt er jeg interessert i fremgangsmåte. Motoren som var utgangspunktet mitt står fortsatt fast etter 2 uker i diesel og mange slag (hammer+trekloss) mot sylindrene. Tenker å demontere motorhodet for å komme til med rustløser fra baksiden av stemplene også. Du må begynne med å demontere motorhodet. Ellers kjemper du med det andre stempelet når du slår Husk å merke rådene som vist på bildet med en syl så de ikke bytter plass når du monterer dem igjen Redigert 3.Mars.2017 av jadalber (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.