is_620 Startet 20.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2016 jeg har simrad autopilot med AC12 computer, AP28 kontrol panel og RPU80 pumpe husker ikke når det ble kjøpt og jeg installerte det , men det er nok 5-6 år siden. Det funker helt fantastisk og det er en skikkelig nedtur når jeg bruker min andre båt som ikke har autopilot Har i 2015 og 2016 skiftet til 2 nyere plottere/ekkolodd Lowrance HDS 9 gen3 og Elite 7ti ( alt snakker sammen via NMEA 2000 ) Når jeg slår på plotterne kommer det melding om at det finnes nyere software til AC12 og AP 28 Bør jeg oppdatere ? - alt funket helt OK, men jeg mener og ha sett at oppgradering må gjøres av forhandler. Er dette kostbart ? Har heldigvis kjøpt alt i Norge , av seriøs oppegående lokal forhandler Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 20.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2016 ring og få pris fra pronav i egersund Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 20.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2016 Står lidt om det her: http://www.simrad-yachting.com/en-US/Support/Downloads/AC12-Software/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.