Vestbris Startet 25.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 25.Oktober.2016 Hei håper at noen kan hjelpe? Jeg startet båten og lot den svive i ca 20 min så stoppet jeg den og fikset noe. Skulle starte den igjen etter ca 30 min, men da kjinnet den bare og ville ikke starte? Kom en feilmelding: Eletric fault service soon. Synes dette var litt rart siden den startet og sveiv så fint tidligere? Båten er en Karnic 2260 med Volvo Penta d3 2005 mod. Jeg har målt endel og funnet ut at dyser ikke får strøm. Noen som kan ha en ide om hva det kan være? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 25.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2016 Dersom trykket i fuel railen er for lavt får du ikke spenning til injektorene. Hvis en sensor eller noe annet er frakoblet eller signal utenfor grenseverdiene vil du heller ikke få start. Hva skrudde du på før problemet oppsto? Sitér dette innlegget Link to post
Vestbris Svart 27.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2016 Hmm det er det som er litt merkelig? den startet og gikk helt fint. Når jeg skulle starte igjen etter ca 30 min ville den ikke?da var motoren litt varm også. Skal skjekke fuel railen og om noe er frakoblet. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Vestbris Svart 27.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2016 Jeg ryddet i naustet før problemet oppstod Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 27.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2016 -nei, nei, nei, må ikke rydde i naustet. Sett tingene tilbake der de sto/lå/ var gjemt... Du kan være sikker på at du har fått urinsten i septikken også nå! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.