2556cb Startet 25.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 25.Oktober.2016 Har en Eber D4 som de 3-4 siste månedene månedene ikke alltid starter på første forsøket. Det kommer bare mye røyk og den stopper. På forsøk 2 starter den alltid helt fint uten noe røyk. Dette opplever jeg kanskje 2 av 5 ganger den startes. De gangene den starter på første forsøket kommer det heller ikke unormalt med røyk. Dette skjer også uavhengig av spenning. Noen som vet hva dette er symptomer på? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 25.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2016 Pleier ofte å være forårsaket av begynnende avleiringer i glødesil og/eller brennkammer. Jeg har også sett noen ganger at det ligger fremmedlegemer (insekter, isolasjonsbiter) som er suget inn sammen med forbrenningsluft, som av og til blokkerer det lille hullet som forsyner glødesil med luft. Derav startproblemer av og til.Ta en service på varmeren (bytte glødesil, pakninger og rengjøring) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 26.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Eller hvis det er noe som delvis dekker eksosutløpet (for stor motstand). . Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Fendertrekket mitt var ikke pent etter at en fender hang fremfor eksosutløpet, - glad det ikke var naboens fender. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
2556cb Svart 26.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Tror kanskje det kan være som I.M.S skriver her. Tenkte og sjekke for fremmedelementer først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.