TerjeFjern Startet 28.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2016 Trenger å fornye teakrister på badeplattformen på min Princess Riviera. Har ikke funnet noen som selger i metervis. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 28.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2016 Prøv fre&finer Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 28.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2016 Sandøy båtdekk selger teak og ferdige teak dekk til fornuftig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 29.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2016 Biltema har teaklister, men om dimensjonene passer for deg, vet jeg ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 29.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2016 Biltema har som nevnt teak, men du må jo uansett regne med å splitte, høvle og tilpasse. Men trenger du egentlig å bytte teaken? Holder det ikke med å slipe? For meg ser den ikke ødelagt ut på bildet, bare slitt. Men så lenge det er mye igjen går det jo an å slipe den ned. Det er en formidabel jobb å bytte ut staver i tralverk i forhold til å slipe. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
TerjeFjern Svart 29.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2016 Har fire slike på badeplattformen og jeg tror 3 kan slipes og fikses men den som er nær akterporten har mye slitasje også. Får kjøpt kit i USA men tenkte jeg skulle sjekke i moderlandet først. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper0951 Svart 29.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2016 Billingstad trelast i Asker har det meste av det som finnes av teak.De er også flinke til å skaffe på bestilling. Høy kvalitet på teaken de selger. Knut Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Trenger å fornye teakrister på badeplattformen på min Princess Riviera. Har ikke funnet noen som selger i metervis. Noen som har tips?Hei jeg vurderer på min plattform og fjerne teakplatene og legge glassfiber plater med divnicell kjerne hvis tiden strekker til før jeg skal i vannet igjenn. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
TerjeFjern Svart 15.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Jeg er glad i teak så skal prøve å fikse litt. Rekker neppe før jeg får hentet båten hjem til våren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.