Sailorseb Startet 29.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2016 Hei. noen som vet hvordan motor dette er? den sitter i en 27 fots UFO colvic seilbåt. har sjekket med bukh og det er IKKE en bukh motor. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 29.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2016 (redigert) Volvo md / mb et eller annet, litt vanskelig å se utifra bilder.. Ps. Velkommen til forumet :) Trygve Redigert 29.Oktober.2016 av bare lek(k)er (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 31.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2016 (redigert) kan det være farryman Redigert 31.Oktober.2016 av båt 45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NOR2138 Svart 1.November.2016 Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 Kan det være en aldrende Atomic Four? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.November.2016 Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 Volvo md / mb et eller annet, litt vanskelig å se utifra bilder.. Ps. Velkommen til forumet :) Trygve Ligner ikke noen VP jeg kjenner. Får du tatt bilde fra siden, båd de styrbord og babord? Sitér dette innlegget Link to post
Sailorseb Svart 4.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2016 Takker for alle svar. Blir vanskelig å ta bilde fra styrbord, men her er noen flere bilder hvis det hjelper noen. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 4.November.2016 Link til dette innlegget Svart 4.November.2016 (redigert) Jeg beklager, men den kjenner jeg ikke. Om den sitter i en Colvic så er det vel mye sannsylig at det er en engelsk produsert motor. Lag deg en bruker på forumet til Practical Boat Owner (pbo.co.uk) så vil jeg tro mysteriet løser seg raskt. Redigert 4.November.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.November.2016 Link til dette innlegget Svart 4.November.2016 Det er en dieselmotor. En sylinder. Trolig Beta fra 70-tallet. Ellers så ble Volvo MD5 også innstallert i de eldre båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.