Jump to content

RS SafeTrx app (ny app fra Redningsselkapet)

PiperBill

Recommended Posts

Noe av det jeg likte best med forrige versjon var god samling av info om vær, vanntemperaturen og tidevann. Dette finner jeg ikke i ny app.

Ellers ser den flott og avansert ut, men kanskje for mange funksjoner som gjør at den ikke vil bli brukt... det enkle er ofte det beste :-)

Har ikke fått testen den ordentlig, så finnes kanskje fyldigere tilbakemeldinger der ute..

Irriterande at heile kartet er fult av unødvendige symboler kvar gong eg åpner. Har ikkje funnet ut om eg kan lagre at eg ønsker kart uten anna en navigasjonssymboler.

Men grei og registrere åt osv. Greit at de har fått meter på "din båt" istedet for fot, sidan målebrev, sertifikater, båtførerbevis og lanterneregler osv går i meter.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Skrev litt om den i bloggen min for et par uker siden, men ble ikke helt imponert, og har ikke testet den skikkelig ennå.

Hang meg opp i en liten svært irriterende detalj...

http://pequod.nesodd1.no/?p=10526

Jaja - virker som om RS er forut for sin tid her - er jo ingen som egentlig vil ha snekke, så de blir borte om relativt kort tid.  :giggle:  :giggle:

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...