Roger og Olina Startet 4.November.2016 Del på Facebook Startet 4.November.2016 Hei folkens. Jeg har en Ford Sabre 212 som skal ut av båten neste uke. Jeg hadde håpet at jeg kunne løfte denne ut, uten å ta av gearkassen og stern power drevet. Eller må jeg ta av drevet pga akslen som går inn i gearkassen? Jeg vet ikke hvordan dette henger sammen, da jeg ikke har gjort det før. Håpet er som sagt at jeg løsner motor og klarer å trekke den fremover slik at jeg kan løfte ut motor og gearkasse sammen uten å skade akslen til drevet.. Så her trenger jeg tips fra noen som har gjort dette før Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 4.November.2016 Del på Facebook Svart 4.November.2016 Hvis du vi skille motor og gir, lar dette seg gjøre dersom du kommer til alle skruene rundt "kløtsjhuset", og at motoren kan trekkes en 15-20 cm rett frem. Om girkassen kan trekkes ut av drevet, vet ikke jeg noe om, men antar det blir det samme som å trekke drevet av girkassen......? Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 4.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2016 Å få skrudd av gir, går nok ikke. Håpet mitt var å kunne trekke det ut av drevet ja... Men vet ikke om dette lar seg gjøre som sagt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.