Dykker Startet 8.November.2016 Link til dette innlegget Startet 8.November.2016 I og med at mange bruker båten også på vinteren, tenkte jeg at det kunne være koselig med en tråd med stemningsbilder ombord på vinteren. Jeg har en fast båtdag hver uke hele året gjennom, det er kjekt. Her noen bilder fra Ronja ikveld. Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 8.November.2016 Link til dette innlegget Svart 8.November.2016 Flott på sjøen om vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Chiwas Svart 8.November.2016 Link til dette innlegget Svart 8.November.2016 Ser flott ut, bor du i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.November.2016 Link til dette innlegget Svart 9.November.2016 Fine bilder. Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 9.November.2016 Link til dette innlegget Svart 9.November.2016 Var en tur i båten i kveld. Trivelig ombord etter at varmeren har fått opp tempen. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.