Rundø Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Hei og god kveld! Eg har hjennom tiden hatt div tresnekker som er blitt brukt til fiske og småturer. For eit par år sidan valgte eg vekk sabb og treskrog mot plast og påhengsmotor. Har no ein åpen Øien 530F som eg er ganske fornøgd med. Perfekt båt til alt i frå fiske, dykking, frakt av sau osv. Ein skikkelig allrounder. Mitt problem no er at eg har flytta til Lofoten , heim til fødestaden til kjerringa. Vi bur på utsida av Lofoten. Her er eit fiskeparadis utan like. Perfekt for meg, men vêret her er til dels kaldt og surt. Noko som gjer fisketurar utrivelige til tider. Har fantasert om og få kjøpe hus med kalesje og ettermontere på øienen, men då forsvinn halve båten etter set eg har sett på andre av typen. Er ivrig sportsfiskar, so går mest i stangfiske, men som sunnmøringen eg er er eg glad i og fiske sild med garn og sette teine. Slik båten er no, åpen og brei, kan eg bakke fint og garna veltar seg perfekt ut ogfram over baugen. Med hus vert garnsettinga trasig og om ikkje farlig, med tanke på påhengsmotoren. Det eg no fantaserer om er og få spesialtilpassa kalesje over heile båten slik eg enkelt kan bruke den til alle mine formål og sitte tørrskodd når skreifiske er i gang. Nokon som har erfaring med noko lignende? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Riddar4 Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Siden det ikke finnes originale kalesjemaler til din båt som er en åpen båt fra produsent, er det kanskje en ide å oppsøke en lokal seilmaker. Da kan du få kalesja spesialtilpasset etter ditt behov. Men du må regne med at det koster flesk... Ellers er båten du beskriver en fantastisk båt å drive småfiske med i smulere farvann. Menge setter pris på at den er åpen uten tofter og med et romslig dekk, god bredde og styrekonsoll. Tror egentlig ikke du får utnytta potensialet til båten med kalesje. Da er en liten sjark et alternativ viss forholdene du skal fiske under er for tøffe for en åpen båt.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts