cassie Startet 17.Juni.2005 Del på Facebook Startet 17.Juni.2005 hei! Jeg har behov for plast glideskinner til skyvedørene til skapene i byssa. Glideskinnene må ha 2 spor med bredde 4-mm. Er det noen som kan hjelpe med leverandør? Lettere fortvilet cassie Sitér dette innlegget Link to post
gruff Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Må det være plast da? I min båt er de laget av teak, kjapp jobb med en overfres - har holdt i 18 år. Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 17.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Hadde jeg ikke hatt behov for plast skinner, hadde jeg ikke lagt ut tråden! Like fortvilet Cassie Sitér dette innlegget Link to post
gruff Svart 17.Juni.2005 Del på Facebook Svart 17.Juni.2005 Dette kan helt sikkert lages, men tviler på om du finner det som hyllevare noen steder! Har en kompis som av og til lager de merkeligste ting i plastmaterialer, jeg kan jo høre med han dersom du har mål (lengde/bredde/høyde) Dybde på spor? Fargeønske? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.