Mouche Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Også kalt å prioritere. Men det er kanskje ingen grunn til å prioritere så lenge skattekista er bunnløs... For ordens skyld; å prioritere betyr å velge bort! Det er helt ærlig å velge bort bedre forhold for eldre til fordel for subsidierte båtplasser til de friske, men slike tanker vekker kanskje ikke den beste gjenklang i det brede lag av folket. Synes å huske at du kom drassende med den gamle slitte platen om forholdene på gamlehjem tidligere i tråden, med andre ord satte det ene opp mot det andre. Når det gjelder kunst og kultur, så ble nettopp "Pikene på broen" av Edvard Munch nettopp solgt for 456 millioner, så der står det tydeligvis bra til. Hva har det med hva å gjøre? Edvard Munch slet lenge i sin karriere som fattig mann, men noen av de som kjøpte hans kunst ble rike på det, javel og hva så? Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mouche Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 En ting skal Trump ha, han har øket størrelsen på argument med mer enn 100%. Før var det bare Frp, noe som gjorde argumentet litt kort, når vi nå får Trump i tillegg blir liksom argumentasjonen mer fyldig. De mest ivrige fyller i tillegg på med skjortefarge, noe som selvsagt nærmer seg rene avhandlingen, men der er heldigvis ikke du. Dette er en sikker vinner i egnede kretser. Følte kanskje at å nevne farge ville være litt OT, men joda, tampen brenner, og vel så det, dessverre! Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fjordgubbe Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 For ordens skyld; å prioritere betyr å velge bort! Det er helt ærlig å velge bort bedre forhold for eldre til fordel for subsidierte båtplasser til de friske, men slike tanker vekker kanskje ikke den beste gjenklang i det brede lag av folket. Hva har det med hva å gjøre? Edvard Munch slet lenge i sin karriere som fattig mann, men noen av de som kjøpte hans kunst ble rike på det, javel og hva så? Kanskje du for ein gongs skuld kunne sette opp sunn, friske og velsituerte brukarar av finkultur mot bedre tilhøve for eldre og sjuke og? Der er vel i høgste grad og prioritering, men dette er vel som å banna i kyrja? Snakk om skylappar! Link to post
Komodo Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 For ordens skyld; å prioritere betyr å velge bort! Det er helt ærlig å velge bort bedre forhold for eldre til fordel for subsidierte båtplasser til de friske, men slike tanker vekker kanskje ikke den beste gjenklang i det brede lag av folket. Det er en snever definisjon av ordet. I praksis betyr å prioritere at man velger hvor mye ressurser man vil fordele på de formålene man har. Resten av det jeg tenkte å si kom fjordgubben meg i forkjøpet med Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Mouche Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Å bli "skjelt" ut av dere to anser jeg å være en ære! Ha en fortsatt god kveld. Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Tom Rør Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 (redigert) http://www.helsefrem.no/[/url]De brant vel også folk på bål i middelalderen, så hva de gjorde den gang, må ikke nødvendigvis vær et tegn på at det er rett i nåtiden Redigert 16.November.2016 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Tom Rør Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Et godt eksempel på at ideelle båtforeninger er bra, er da det ble privatisert en stor båtforening i Bærum, og en eldre mann med tresnekke faktisk måtte gi opp båtlivet på grunn av at havneleien steg med flere hundre prosent. Disse båtforeningen tjener ikke penger, og tomten er "lånt" av kommunen, så jeg ser ikke problemet. Link to post
Zitt Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Den gang jeg hørte forslag om båtdiesel/bensin på blå resept, hørtes det ut som en spøk! Men kanskje........? Link to post
Komodo Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Å bli "skjelt" ut av dere to anser jeg å være en ære! Ha en fortsatt god kveld. Men Mouche da, det var ikke så hyggelig sagt. Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts