naja nivi Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 Hei Jeg mangler en monteringsbrakett med skruer til min Raymarine E120 Classic. Noen som har en liggende i skuffen som jeg kan kjøpe? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Vrod Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 Det tror jeg at jeg har men det koster jo helt sikkkert en formue og sende det til deg? Quote Nå kommer sommeren? Link to post Share on other sites More sharing options...
Sitrin Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Har en innfellingsbrakett hvor plotter kan vippes på midten hvis det er av interesse. Quote Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post Share on other sites More sharing options...
BjornLie Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Jeg har også en innfellingsbrakett hvor plotter kan vippes på midten. Bor i Porsgrunn.. Quote SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post Share on other sites More sharing options...
Vrod Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Hva er prisen for en vippebrakett? Quote Nå kommer sommeren? Link to post Share on other sites More sharing options...
Sitrin Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Den var ikke så lett å finne men i prislista hos Seatronic i 2010 kostet den kr. 2 390,- Se denne linken og på side 31. https://issuu.com/hallgeirl/docs/seatronic Quote Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post Share on other sites More sharing options...
Vrod Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Du trenger ikke et rustfritt syrefast skålanker? Så kunne vi byttet? Quote Nå kommer sommeren? Link to post Share on other sites More sharing options...
Sitrin Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Det trenger jeg nok ikke (trenger mere å rydde ut enn å kjøpe inn) men vi kunne sikkert funnet en løsning og ser at det ikke blir store frakt kostnadene. Bare send meg en PM med et forslag så blir vi nok enig Quote Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post Share on other sites More sharing options...
naja nivi Posted November 17, 2016 Author Share Posted November 17, 2016 Vrod, jeg fikk nap annetsteds og brakett skulle nå være på vei i posten. Tak for svar! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts