naja nivi Startet 15.November.2016 Link til dette innlegget Startet 15.November.2016 Hei Jeg mangler en monteringsbrakett med skruer til min Raymarine E120 Classic. Noen som har en liggende i skuffen som jeg kan kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Det tror jeg at jeg har men det koster jo helt sikkkert en formue og sende det til deg? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Sitrin Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Har en innfellingsbrakett hvor plotter kan vippes på midten hvis det er av interesse. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
BjornLie Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Jeg har også en innfellingsbrakett hvor plotter kan vippes på midten. Bor i Porsgrunn.. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Vrod Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Hva er prisen for en vippebrakett? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Sitrin Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Den var ikke så lett å finne men i prislista hos Seatronic i 2010 kostet den kr. 2 390,- Se denne linken og på side 31. https://issuu.com/hallgeirl/docs/seatronic Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Vrod Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Du trenger ikke et rustfritt syrefast skålanker? Så kunne vi byttet? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Sitrin Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Det trenger jeg nok ikke (trenger mere å rydde ut enn å kjøpe inn) men vi kunne sikkert funnet en løsning og ser at det ikke blir store frakt kostnadene. Bare send meg en PM med et forslag så blir vi nok enig Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
naja nivi Svart 17.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Vrod, jeg fikk nap annetsteds og brakett skulle nå være på vei i posten. Tak for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.