Alfonzo Startet 15.November.2016 Del på Facebook Startet 15.November.2016 Noen som vet hvor jeg får bestillt deler til bukh dv48? Da tenker jeg ikke på univa. De svarer verken på mail eller telefon på forespørsler om de har deler utover det som er i deres nettbutikk.. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Hei, du kan høre m Krogstadfjorden Marina i Fredrikstad . Hørte de var forhandlere av Bukh . Sitér dette innlegget Link to post
Skrulokk Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Dalebakken Maskin AS (tlf: 72 52 45 05), Helge Bugge Multiservice (tlf: 91 73 51 14) og MarineTeam AS (tlf: 45 27 27 00) står oppført som forhandlere for Univa i Trøndelag.Univa dealer minst mulig med mann i gata, og da helst via forhandler :)Jeg forsøkte å ringe dem og fikk beskjed om å ringe Blommenholm Motorverksted som da bli min nærmeste forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Jeg handlet filter etc. via nettbutikken til Univa. Tok ikke mange dagene før pakken var levert. Ellers er hele oversikten på forhandlere her: http://univa.no/forhandlere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.