Bisse Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Har to stk Garmin 2110 plottere ombord. De kan også vise ekkolodd. Har planer om å kjøpe en Gsd 22 blackbox ekkoloddmodul. Noen som vet om den kan kobles til en pc, og fins det noen software/program å laste ned til pc'n slik at jeg får opp ekkoloddbildet på pc-skjermen? Quote Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post Share on other sites More sharing options...
krabbelars Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Har maken modul, som skal monteres snart. Kjøpte en båt med Garmin 4008 plotter , men uten ekkolodd modul.. Kjøpte en GSD 22 modul på Ebay , og jeg har lest at det skal være video ut mulighet med denne. Det må sikkert kobles fra Network , det er sikkert egne kontakter og interfacer som er ment å passe for Garmin utstyr- Men tipper det er mulig å lese video-signalet på andre måter oxo. Man må finne ut av hvilke ledninger ut fra network-kontakten som er videosignal. Dette heter PINOUT , hvis du søker på internett. Da håper jeg vi kan bruke denne tråden til mulighetene med GSD 22 , kult at du har denne modulen du også. Quote Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post Share on other sites More sharing options...
abbor Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 GSD22 er i fra før Garmin ansatte en gruppe av ingeniører fra Lowrance og dermed lærte å lage ekkolodd, så denne egner seg best som bokstøtte. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fantino Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Fnis-fnis. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts