Bisse Startet 20.November.2016 Link til dette innlegget Startet 20.November.2016 Har to stk Garmin 2110 plottere ombord. De kan også vise ekkolodd. Har planer om å kjøpe en Gsd 22 blackbox ekkoloddmodul. Noen som vet om den kan kobles til en pc, og fins det noen software/program å laste ned til pc'n slik at jeg får opp ekkoloddbildet på pc-skjermen? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
krabbelars Svart 21.November.2016 Link til dette innlegget Svart 21.November.2016 Har maken modul, som skal monteres snart. Kjøpte en båt med Garmin 4008 plotter , men uten ekkolodd modul.. Kjøpte en GSD 22 modul på Ebay , og jeg har lest at det skal være video ut mulighet med denne. Det må sikkert kobles fra Network , det er sikkert egne kontakter og interfacer som er ment å passe for Garmin utstyr- Men tipper det er mulig å lese video-signalet på andre måter oxo. Man må finne ut av hvilke ledninger ut fra network-kontakten som er videosignal. Dette heter PINOUT , hvis du søker på internett. Da håper jeg vi kan bruke denne tråden til mulighetene med GSD 22 , kult at du har denne modulen du også. Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
abbor Svart 21.November.2016 Link til dette innlegget Svart 21.November.2016 GSD22 er i fra før Garmin ansatte en gruppe av ingeniører fra Lowrance og dermed lærte å lage ekkolodd, så denne egner seg best som bokstøtte. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 21.November.2016 Link til dette innlegget Svart 21.November.2016 Fnis-fnis. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.