Jump to content

Lagoon 440, erfaringer?

Macgyver1

Recommended Posts

Kjøpte en ny 450 i middelhavet i vår.  Er megafornøyd med å ha "oppdaget" katamaran.  Som comfort cruiser er dette totalt overlegent vanlige monoskrogs båter.

Når det gjelder tekniske erfaringer har jeg derimot lite å snakke om så langt.  Lagoon har innfridd mine forventninger som et solid produkt.  Langt fra slike "Franske" løsninger som var fryktet. En del bak/frem detaljer må du alltids rekne med.  Men jeg har båten i charter, og gjør i utgangspunktet ingenting selv.

Når det gjelder ting å være OBS på, gjelder det samme for Lagoon som ale andre båter.  Kjøper du brukt i utlandet må du bruke god tid på å sjekke alt.  Og da mener jeg alt !  Viktigst at båten har vært jevnt i bruk, og jevnt vedlikeholdt.  Ikke nødvendigvis noe minus om den har gått i charter.  Det som da er viktig er at den har vært  drevet av et seriøst charterselskap.'

Annonser der det blir skrytt av få timer, og lite bruk, er ikke bra etter mitt syn

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...