Mouche Startet 26.November.2016 Del på Facebook Startet 26.November.2016 (redigert) Snakker om å være rolige! Redigert 26.November.2016 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
LALUNA II Svart 26.November.2016 Del på Facebook Svart 26.November.2016 Ja de behold fatningen bra tross situasjonen de var i ....Trist når sånt skjerGodt at alt mannskapet ble reddet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bitteliten Svart 26.November.2016 Del på Facebook Svart 26.November.2016 #respekt. Godt å ha slike folk på vakt Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 26.November.2016 Del på Facebook Svart 26.November.2016 Imponerende ro fra alle parter! Sitér dette innlegget Link to post
HoustonStian Svart 26.November.2016 Del på Facebook Svart 26.November.2016 Clockwork! Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 26.November.2016 Del på Facebook Svart 26.November.2016 Hører at dette er rutinerte karer, ikke minst havaristen.. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.November.2016 Del på Facebook Svart 27.November.2016 Skulle ikke tro de var påvei ned, fantastisk rolige folk. Jeg har opplevd massiv røykutvikling i båten vår. Noe mer panikk når jeg ringte redningsskøyta. Og jeg var bare 300m fra land med usle 30cm bølger :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.