Odne N23 Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) Hei. Eg har ein Mercruiser D4.2 300 som eg slit litt med. Det er ikkje liv, utover pipinga i startpanelet, når eg vrir om nøkkelen. Eg har tidlegare bytta to rele i den grå koblingsboksen (eitt som gir straum til motorstyring og eitt som gir straum til startar), dette har fungert og motoren starta. No er imidlertid problemet tilbake. Det som gjer at eg blir i stuss er at når eg ser på koblingsskjema så ser det ut som det skal vere ikkje mindre en 4 stk. rele inne i den grå boksen, (Auto Warning Delay relay, Power relay, Start Relay og Pre-Glow relay) . Så vidt eg kan hugse har eg berre 2. Når han som har hatt båten tidlegare verken var av den ryddige eller pertentlege typen så blir eg litt usikker på om det kan ligge fleire feil her. Men det er gjerne ikkje alle motorane som skal ha alle relea som er vist på koblingsskjemaet? Dei to relea eg har skifta er vanlege "bensinstasjon" rele til 200kr. Når eg kikkar på Ravns garage sel dei to av relea i denne boksen til 1200kr pr stk. Eg er ikkje så gira i å investere i desse relea dersom eg ikkje treng dei, eller dersom det er heilt vanlege Bosch/Helle rele som er overprisa. Kan legge til at båten aldri har gått slik den "burde" gå med denne motoren. Føler at det manglar ein del krefter. Spørsmålet blir då som følger: Er det nokon som har ei oversikt over kva rele eg skal ha i den grå boksen på min D4.2? Eg set stor pris på om nokon kan gi meg dette inn med teskei. Altså nøyaktig beskrivelse av dei ulike relea, og kva dei gjer. Håpar nokon har litt kjenskap til denne motoren og kan gi meg gode innspel. Edited November 29, 2016 by Odne N23 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Førstefender Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 Jeg har ikke gløding på mine motorer og kun 2 reele i boksen. Har den store verksted manualen på 800sider jeg kan sende deg på mail hvis du sender meg PM Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Odne N23 Posted November 29, 2016 Author Share Posted November 29, 2016 Supert! Har sendt deg pm. Ikkje sikkert eg manglar noko då. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SR400 Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Har to sånne motorer. Styrbord maskin vil ikke alltid starte (slå inn). På gearet er det en føler for fri-gear. Den har jeg hatt dårlig kontakt på. Kan det være noe likt hos deg? Har du drev så kan den bryteren sitte i kontrollboksen. Quote http://nmbf.no http://baatene.blogspot.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts