Astor Startet 3.Desember.2016 Del på Facebook Startet 3.Desember.2016 (redigert) Bruker tiden fremover til vedlikehold. Bytter gamle gasslanger og tar en rengjøring der det trengs. Turen er nå kommet til komfyren, en ENO 2-bluss Marine. Hvordan får jeg den løs? Jeg har lest bruksanvisningen og studert opp og ned men finner ikke noe ut av det. Har noen av dere tatt ut en slik ovn og byttet gasslange? Redigert 3.Desember.2016 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 3.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2016 (redigert) Da har jeg fått det rådet at man løsner boltene i skuffen under komfyren og løfter den ut. Prøver dette i morgen. Redigert 3.Desember.2016 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mulligan Svart 3.Desember.2016 Del på Facebook Svart 3.Desember.2016 Har den slingreoppheng, så er det ei lita fjær i opphngsbraketten du skyver vekk fra komfyren på begge sider. Da kan den løftes ut. Er den fastmontert så er den skrudd fast fra undersiden. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 3.Desember.2016 Del på Facebook Svart 3.Desember.2016 Du må løsne 4 bolter I bunnen på ovnen. De er skrudd I gjennom trehyllen ovnen står på. Brukanvisningen er bare villedende. Jeg brukte litt tid på dette I høst.... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2016 Mange takk. Ja dn bruksanvisningen var ikke mye til hjelp. Takk til dere. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.