Too Much Startet 7.Desember.2016 Del på Facebook Startet 7.Desember.2016 Hei Jeg har single line rev (Dehler) i storseilet er det innsydd hemper i akterliket for to rev. Jeg trenger da blokker i seilet for at dette skal fungere. Har 10mm reveliner og disse skal beholdes. I og med at det er hemper så er innfestingen (Hullet) langsmed seilet og jeg trenger blokk da det glir dårlig i hemper. Siden jeg er 100% nybegynner på rigg trenger jeg råd! Sitér dette innlegget Link to post
Eksperten Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Bruk en trinse av nylon, type dobbelttrinse med sperrekrok som du fester i spinnaker. Bruk 8mm nylontråd fra trinse mot Reef1. Da unngår du friksjon ved større vindkast og riggen føles mer presis. Kommentar fra moderator: 13.12.2016 kl 19Grunnet trolling har Eksperten ikke anledning til å poste flere innlegg på baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Jeg har hatt blokker på mitt seil, men fikk heller satt på i ringer som gjør at revelinen går gjennom seilet. Synes det er en bedre patent. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Hulda Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Jeg har også reveliner gjennom seilet. Har aldri vurdert det som noen ulempe. Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 8.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Mao, en tur til seilmaker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.