Adrian.h Startet 11.Desember.2016 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2016 (redigert) Hei, tenkte jeg skulle lakkere denne båten hvit, men jeg vet ikke hva jeg skal bruke. Kan noen lage en liste steg for steg hva jeg må bruke og hvordan jeg skal gjøre dette :) Redigert 11.Desember.2016 av Adrian.h (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 11.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2016 (redigert) Ser ikkje gale ut dette på biletet, men det "bedrar" vel litt då sidan du vil lakke den? Men hugs styrken på lakken ikkje på noko som helst måte kan måle seg med styrken til topcoat/gelcoat som er orginalen. Redigert 11.Desember.2016 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Runner Svart 12.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2016 Folie(?), sterkere og raskere enn lakk Sitér dette innlegget Intet problem er så stort og komplisert at man ikke kan løpe fra det...... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.