Octant Startet 12.Desember.2016 Del på Facebook Startet 12.Desember.2016 Tidliger var kjøljern i messing eller bronse å få kjøpt. Etter noen runder med google I dag ser det ut som om det mest går i rustfritt.Er det noen som har tips om hvem som selger kjøljern i messing eller bronse. Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 12.Desember.2016 Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Hør med en blikkenslager de kan sikkert lage til deg ? Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 12.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Å få en blikkenslager til å lage kan være en mulighet. Jeg har en addresse i England som kan levere i forskjellige bredde og størrelse, men frakten blir fryktelig. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 12.Desember.2016 Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Den må vel ikke nødvendig vis være i et stykke? Astrup as fører messingplater i ulike tykkelser. Sleng det på platesaksa! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.Desember.2016 Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Blikkenslagere jobber med blikk og har verktøy for det. Jeg antar at du vil ha et kjøljern som hverken er blikk eller flatjern men som har en flat og en konveks side. Men hvor du får det i dag vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 12.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Kjøljernet skal være av type som vist på bildet under; Jeg har denne leverandøren i England - http://www.mainmarine.co.uk/strip.html . Finner jeg ikke en leverandør i Norge, er England ett alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Gavlabåt Svart 12.Desember.2016 Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Toplicht.de har kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 12.Desember.2016 Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 hvis du tar kontakt med METALCO PÅ bråvann i kristiansand, vil jeg trodu får hjelp. De har kjempepeil, og lager det de mangler Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Desember.2016 Del på Facebook Svart 13.Desember.2016 (redigert) http://trebaten.no/kj%C3%B8lb%C3%A5nd_1948.html Redigert 13.Desember.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 13.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2016 Der var det jaggu en norsk leverandør. Kjølbånd satt i bestilling. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.