111baat Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Tror jeg helst vil ha EPIRB I cockpit, og da tror jeg det passer best under cockpitbord foran styrekonsoll. Noen motforestillinger? Quote Link to post
Hulda Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Hvis det plasker vann oppi cockpit, løser den ut da? Quote Link to post
Mulligan Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Den løser ut på en bestemt dybde. Den tåler fint sjø i sittebrønnen. Men plassering under bordet er ikke å anbefale. Quote Link to post
Hulda Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Det er hva jeg i implesitt er inne på. Det var en som fikk utløst EPIRB på grunn av bråttsjø. På Hulda ville jeg montert den på targa et eller annet sted. Heller høyere enn lavere. Quote Link to post
111baat Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Takker for innspill. Back to the drawing board Quote Link to post
Recommended Posts