111baat Startet 14.Desember.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Desember.2016 Tror jeg helst vil ha EPIRB I cockpit, og da tror jeg det passer best under cockpitbord foran styrekonsoll. Noen motforestillinger? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2016 Hvis det plasker vann oppi cockpit, løser den ut da? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2016 Den løser ut på en bestemt dybde. Den tåler fint sjø i sittebrønnen. Men plassering under bordet er ikke å anbefale. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2016 Det er hva jeg i implesitt er inne på. Det var en som fikk utløst EPIRB på grunn av bråttsjø. På Hulda ville jeg montert den på targa et eller annet sted. Heller høyere enn lavere. Sitér dette innlegget Link to post
111baat Svart 14.Desember.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2016 Takker for innspill. Back to the drawing board Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.