Jump to content

Hvor har historisk yacht "La Loba" havnet?

sandman1

Recommended Posts

Hei. Er generelt interessert i båter. Men denne er så sliten, kostbar, osv at det ikke er noe prosjekt for meg. Men engang, så himla vakker...Den er nå borte ifra havna ved Justvik, Kristiansand. Noe som kan tyde på at noen endelig har tatt tak i denne. Noen her som vet noe om hvem / hvor og planer for denne? Mvh Knut S

bilde

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

• 1 måned senere...

"Eieren av yachten «La Loba» har ikke fått solgt etter at den ble brukt som torturkammer av leietakere og kalt narkoreir av politiet."

Prisantydningen på 1.8 mill har kanskje også en liten betydning? Flott båt, håper noen forbarmer seg over den før den er helt moden for hoggern.

"Eieren av yachten «La Loba» har ikke fått solgt etter at den ble brukt som torturkammer av leietakere og kalt narkoreir av politiet."

Prisantydningen på 1.8 mill har kanskje også en liten betydning? Flott båt, håper noen forbarmer seg over den før den er helt moden for hoggern.

Samme tenkte jeg. Helt hinsides pris for noe som ser ut som et totalt restaureringsprosjekt.

Som tuffff er inne på, prisen var satt for noen år siden.

Sist jeg så denne, var denne i relativt bra skikk, slettes ikke slik som bildet til trådstarter. Må si jeg ble sterkt overrasket når jeg så bildet slik den er nå.

Innvendig har den også hatt en bra standard for ikke så lenge siden.

Når jeg ser på bilde, har det vært brann om bord? ser slik ut forut på fribord......

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

LaLoba.jpg.35bc3609ad5671974c09a19656b04ec4.jpg

La Loba for anker på Østerhavnen i Kristiansand i dag.

Den flotte skuta fortjener en overhaling og håper den igjen blir å se på fjorden slik den var da den kom til byen.

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

• 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...