folkede Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Har en Viksund St.Cruz 310 strak aksling jeg ønsker å montere autopilot på. Ser jeg trenger info om hvor stor er hydraulikk før valg av pumpe, men usikker når det ikke står på noe på den. Eneste er Bosvik EB55. Legger ved et bilde siden forklaringen min er litt dårlig. Hva type vil dere anbefale til denne type båt.? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Roger jo Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 (edited) Rett svar burde de få her http://bosvik.dwc.no/kontakt.aspx Edited December 18, 2016 by roger-jo (see edit history) Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post Share on other sites More sharing options...
folkede Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 Takk for svar. Kontaktet de og fikk et godt svar. Legger også ved en oversikt hvis andre skulle lure på det samme. Takk for hjelpen :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Roger jo Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Fint du postet fasiten. Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts