Jump to content

Kan ekkoloddgivere gå om hverandre?

Bisse

Recommended Posts

Har en Garmin 2110 karplottet ombord. Har til dnne kjøpt en "Black Box" Gsd 20 ekkoloddmodul. Har også kjøpt en Airmar P79 giver. I følge tidligere eier sittet det en "god" giver i båten fra før. Har ikke sett hva slags giver dette er. Er det slik at alle givere går om hverandre? Er vel noe forskjellige kontakter? Tenkte om den giveren som sitter der fra før kan kobles mot Black boksen så sparer jeg innstallasjonsjobben.

Ole-Martin Nilsson, Halden.

GSD20 != god blackbox
Airmar P79 != god giver

Jeg ville startet med å prøve å finne ut hvilken giver du har. 

Bilder?

Hva var den gamle giveren koblet mot?

Hvorfor har du valgt å kjøpe "ny" giver og blackbox, men fortsatt tviholde på noe som er så utdatert?

~Cral

GSD20 != god blackbox

Airmar P79 != god giver

Jeg ville startet med å prøve å finne ut hvilken giver du har.

Bilder?

Hva var den gamle giveren koblet mot?

Hvorfor har du valgt å kjøpe "ny" giver og blackbox, men fortsatt tviholde på noe som er så utdatert?

Har to stk 11" plottere ombord som fungerer utmerket. BlackBox'n kjøpte jeg for 800kr på eBay. Giveren (ny) ble også kjøpt billig på eBay. Måtte ha en overgangskabel fra Garmin, kostet 300kr. Dette ble da en billig pakke kontra det å kjøpe nye plottere. Skal i båten å få dette til å spille i dag. Bilder kommer.

Ole-Martin Nilsson, Halden.