176-671 Startet 25.Desember.2016 Del på Facebook Startet 25.Desember.2016 (redigert) Hei. Se C-MAP kartutsnittet nedenfor: Har tilsvarende område i mine Navionics-kart. Det sæpregede blå området, helt uten dybdekoter - indikerer det at det ikke forekommer nøyaktige målinger i dette området? Fortsatt gledelig jul. Redigert 25.Desember.2016 av torkelmj (see edit history) Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Mulligan Svart 25.Desember.2016 Del på Facebook Svart 25.Desember.2016 Hvis du går på bakgrunnsdata ser du at det er Zone Of Confidence C. Altså +/- 500 m. Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 25.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Desember.2016 Noe slikt jeg hadde mistanke om, ja. Altså ikke all verden å skryte av, midt i ferieparadiset. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Lars H. Svart 25.Desember.2016 Del på Facebook Svart 25.Desember.2016 Det er ikke dybdekoter i det området på rasterkartene fra tyske NV-kart eller kartene fra Gule sider. På disse kartene er ikke områdene spesielt merket med blått. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
176-671 Svart 25.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Desember.2016 Mener å huske at det på Navionics-kartet var vesentlig rettere "ytterflanker" på dette området enn det som vises på C-MAP-kartet. Pussig med et slikt område midt i indrefileten? Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Mulligan Svart 26.Desember.2016 Del på Facebook Svart 26.Desember.2016 Kartverket har kjørt survey med multibeam i området i et par måneder nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.