furhan Startet 27.Desember.2016 Del på Facebook Startet 27.Desember.2016 Hei Jeg har en eldre Johnson 6Hk påhengs som etter bytte av olje på girhuset lekker som vist på bildet. Hadde det samme også i fjor da jeg byttet olje, men det sluttet å lekke etter bittelitt bruk. Det var heller ikke vann i oljen når jeg byttet i år. Det begynner å dryppe ut noen timer etter at den har vært startet når motoren står oppreist! Det er ikke mye som har kommet ut. Noen som kan forklare meg hva dette er og hvorfor det skjer? Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
bellen Svart 27.Desember.2016 Del på Facebook Svart 27.Desember.2016 For mykje olje som blir presset ut av simmeringen til gearakslingen. Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 27.Desember.2016 Del på Facebook Svart 27.Desember.2016 (redigert) Er det ikke uforbrent 2 takts olje å bensin ?? har denne motoren eksos ut over proppel? Har du flere bilder av undervannshuset ? ? Kan og være som bellen sier at olja har slått opp tilbake i impellerhuset ? Redigert 27.Desember.2016 av Trønderbygger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Desember.2016 Del på Facebook Svart 27.Desember.2016 Så veldig svart ut til å være ny gearolje det der. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
furhan Svart 27.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2016 Motoren har ikke eksos ut gjennom senter av propell. Slik jeg leser svarene så er det ikke noe fare med det, og kanskje jeg bør være nøyere med oljeblandingen i bensinen neste år.... Takk for svar! Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.