folkede Startet 29.Desember.2016 Del på Facebook Startet 29.Desember.2016 Hei, Mange spørsmål og svar ifb autopilot, men fant ikke noe som kunne gi meg en riktig løsning.. Er det samme hvor jeg legger inn T forbindelse til AP pumpa på hydraulikken? Hos meg er det koblinger mellom fly og nedre styreposisjon som virker enkelt å koble seg inn på. Så er det overløpsslangen mellom rattpumpene..Kan jeg koble meg inn med T-forbindelse der også? Mvh Erling Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 29.Desember.2016 Del på Facebook Svart 29.Desember.2016 I praksis kan du sette pumpa hvor som helst, men helst så nært rorsylinderen som mulig. Med tanke på komfort, så høres det lite smart ut å montere den der du vil. Pumpa lager sikkert en del lyd, og den vil bli sjenerende om du har den nært styreposisjonen. Så eg anbefaler deg å montere den i maskinrommet eller så nært roret som mulig. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 29.Desember.2016 Del på Facebook Svart 29.Desember.2016 jeg monterte den i maskin rommet ved styresylinder kan ikke høre den Sitér dette innlegget Link to post
folkede Svart 30.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2016 Takk for svar. Tenkte også det med støy med AP, men den blir jo bare brukt ifb kjøring og KAMD300 maskinen min høres godt når jeg er på akterdekk under kjøring. Bak på akterdekk på styrbord side har jeg en luke til manuelle lensepumper. Legger ved et bilde der en kan se t-forbindelsen og den lyseblå som er overløpsslangen til rattpumpa. Tenker det blir rett under denne luka ved septiktank nede i maskinrommet hvis det er kun pga komfort og støy som er hensiktmessig. Kan bore meg ned der med et passelig hull til alle 3 slanger. Noen som vet om jeg kan også gå inn med t-forbindelse på den lyseblå overløpsslangen også? eller om denne må gå helt til rattpumpa? Sjekket både nede og oppe, og det er kun denne slangen som er mellom desse to rattpumper. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.