Jump to content

BMW D636 glødeplugg - pris ?


Zora

Recommended Posts

  • 2 år senere...
  • 11 måneder senere...
  • 1 år senere...

Er det sant at denne pluggen passer, den som satt i motoren har ikke det smale partiet i front.

Har lurt på det samme til mine D190 motorer. Pluggen til Biltema er litt kortere også i forhold til den gamle. Blokk og topper er vel det samme om det 165hk eller 180hesteren, etter hva jeg kan se?

 

glodeplugger.jpg

 

Bare et spørsmål ang. den pluggen som sitter bak diesel pumpen/tilførselen, er det mulig å få ut den uten å demontere diesel rørene?

På min D190, 165 hk går det helt greit. Det eneste er at jeg måtte kutte gjengene et par millimeter på den nye Biltema-pluggen for å få den inne igjen. Den har et litt lengre gjengeparti.

Link to post
Share on other sites

Hei! disse kan du kjøpe hos en Crysler bilforhandler til en bra pris husker ikke helt hva jeg betalte men var ikke dyre. D636 + div andre Mercruiser og BMW motorer er produsert av VM diesel i Italia, disse motorene er de samme som brukes i Jepp, Crysler voyager +++ bare at i bil er de 4cyl utgave men ellers like. Lykke til :)

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...