Zora Startet 20.Juni.2005 Del på Facebook Startet 20.Juni.2005 Noen som har en ca pris på en slik glødeplugg ? Sitér dette innlegget Link to post
arild Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Du må nok betale rundt 300.- for en slik glødeplugg , tips ta ut en gammel plugg og oppsøk et Bosch Verksted der er den nok rimeligst. Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Evt. sjekk Biltema, de har også en del glødeplugger av rimelig kvalitet til en drøy 50-lapp for stykket. Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Evt. sjekk Biltema, de har også en del glødeplugger av rimelig kvalitet til en drøy 50-lapp for stykket. <{POST_SNAPBACK}> Jeg vet Enjoy (medlem her på baatplassen) har kjøpt glødeplugger til BMW 636 på Biltema. Send han en IM så får du sikkert vite typen/art.nr. Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Zora Svart 20.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Må si denne baatplassen.no har innfridd forventningene Raske og nyttefulle svar! I like! Skal sende Enjoy en IM, håper han ikke allerede er på båtferie Sitér dette innlegget Link to post
Zora Svart 21.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Jippi! Glødeplugger til BMW D636 kan kjøpes på BILTEMA! Artikkel nr: ART 75-918 Pris: 55,- pr stk. Helt konge! Takk for hjelpen ENJOY Sitér dette innlegget Link to post
arild Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 OI oi og jeg som akkurat betalte 900.- for 3 plugger .. Greit å vite når de andre ryker. Sitér dette innlegget Link to post
Zora Svart 28.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Jeg har byttet glødepluggene, de fungerte 100% 3-4 sek. gløding og min BMW maler som en katt 339,- for 6 stk Sitér dette innlegget Link to post
Blaster01 Svart 9.April.2008 Del på Facebook Svart 9.April.2008 KONGE. Er det noen av dere som har det nye art. nr: til disse glødepluggene hos Biltema...? (får ikke opp noe når jeg søker på sida deres med det gammle art. nr`et. Sitér dette innlegget Link to post
Blaster01 Svart 9.April.2008 Del på Facebook Svart 9.April.2008 Sorry, fant del likevel :-))) TAkker så mye folkens. Glödeplugg for BMW 725 (E38) 2.5 tds Priser pr. stk. Bilmerke BMW Modell 725 (E38) 2.5 tds Årsmodell 4.96-11.01 Art nr 75-918 Pris 64,90 kr Sitér dette innlegget Link to post
rex Svart 4.April.2009 Del på Facebook Svart 4.April.2009 Er det sant at denne pluggen passer, den som satt i motoren har ikke det smale partiet i front. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 4.April.2009 Del på Facebook Svart 4.April.2009 (redigert) Passer helt fint hos meg. Jeg har brukt Biltema glødeplugger i flere år og, tro det eller ei, motoren starter hver gang Redigert 4.April.2009 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Frank v. Svart 4.April.2009 Del på Facebook Svart 4.April.2009 Heisann.. Har også brukt disse glødepluggene fra biltema,fungerer ivertfall fint etter 2 sesonger.. Ikke problemer i det hele tatt.. Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
rex Svart 4.April.2009 Del på Facebook Svart 4.April.2009 Så fint, da er det bare å sette igang. Bare et spørsmål ang. den pluggen som sitter bak diesel pumpen/tilførselen, er det mulig å få ut den uten å demontere diesel rørene? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 29.Desember.2010 Del på Facebook Svart 29.Desember.2010 Er det sant at denne pluggen passer, den som satt i motoren har ikke det smale partiet i front. Har lurt på det samme til mine D190 motorer. Pluggen til Biltema er litt kortere også i forhold til den gamle. Blokk og topper er vel det samme om det 165hk eller 180hesteren, etter hva jeg kan se? Bare et spørsmål ang. den pluggen som sitter bak diesel pumpen/tilførselen, er det mulig å få ut den uten å demontere diesel rørene? På min D190, 165 hk går det helt greit. Det eneste er at jeg måtte kutte gjengene et par millimeter på den nye Biltema-pluggen for å få den inne igjen. Den har et litt lengre gjengeparti. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 29.Desember.2010 Del på Facebook Svart 29.Desember.2010 Skifta til Biltema sine glødeplugger sist vinter på bilen, de er defekte alle som en så nå blir det av annet fabrikat! Holder nok betraktelig lengre i båt, så det kan jo være et alternativ der! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Alexbry Svart 29.Desember.2010 Del på Facebook Svart 29.Desember.2010 Hei! disse kan du kjøpe hos en Crysler bilforhandler til en bra pris husker ikke helt hva jeg betalte men var ikke dyre. D636 + div andre Mercruiser og BMW motorer er produsert av VM diesel i Italia, disse motorene er de samme som brukes i Jepp, Crysler voyager +++ bare at i bil er de 4cyl utgave men ellers like. Lykke til :) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 29.Desember.2010 Del på Facebook Svart 29.Desember.2010 Takk for tipset! Jeg fant ut at noen Rover/Range Rover modeller brukte disse pluggene også. Samt Volvo's gamle 40-motor?? Men når jeg fant at Biltema har en variant som kan brukes, prøver jeg det først. Holder ikke de, er det jo absolutt verdt å gjøre nytte av tipset ditt. Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 20.August.2013 Del på Facebook Svart 20.August.2013 Hei er det noen som vet hva disse glødepluggene heter på Biltema nå jeg finner de ikke i den nyeste katalogen. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 20.August.2013 Del på Facebook Svart 20.August.2013 Tips for å finne ting på biltema siden: om du hvet bilmodell som bruker samme deler som båtmotoren, gå på finn.no å søk opp samme bil, da har du registreringsnummer du kan legge inn på biltema for å finne delen. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 20.August.2013 Del på Facebook Svart 20.August.2013 Jeg har brukt disse. Ikke helt like, men de fungerer. De nye er litt kortere, ref bildet. (Hvis de gamle ikke er fulle av koks da...) Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 21.August.2013 Del på Facebook Svart 21.August.2013 Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.