Jump to content

Liten kjølevannslange, ca 7,5-8mm indre diameter

Kenneth 81

Recommended Posts

God morgen godtfolk!

Jeg har en Yanmar 4JH2-HTE som har en liten kjølevannlekkasje. Lekkasjen er i en liten slange som går fra termostathuset (tror jeg) og til ett eller annet sted bake på motoren. (Har ikke fulgt den bakover ennå).

Uansett, den slangen må byttes, men jeg plages med å finne noe som passer. Slangen har, som sagt bare ca 7,5-8mm indre diameter. Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i noe slikt?

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Takk for tipsene :smiley: Blir en liten utsettelse på jobben da jeg tenker å fikse instrumentene samtidig og bilen har bestemt seg for å spise opp båtpengene mine denne måneden :headbang:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Ja. Tess er rette stedet, men husk på å ta hensyn til temperaturen, så du får rett slange. 

Mange slanger er bare til 60/80 grader.

Sjekk om det er lagervare / leveringstid..

Edited by roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.