Jump to content

Intresse for Nor star klubb?

MR Swe

Recommended Posts

Hei,

Jeg har en Nor Star 950 og funderer og starte en nor star klubben på facebook. Har tidigare hatt Nidelv og hadde står nytte av nidelvklubben på Facebook.

Nå vet jeg ikke helt hvor mange norstar båter det finnes men håper det finnes intresse for det.

Jeg har akkurat laget gruppen men kommer fylle på med ulike info i ukerne framøver og håper det finnes intresse bland andre nor star eierne.

Håper det er ok at "reklamere " om dette her eller så får admin bare slette innlegget

Nomen:Det er også egen gruppe for Skarpnes 30

https://www.facebook.com/groups/704052236389715/

Båthistorikk : With 300 med 20 Hk Johnson - Blinken Hurrycane med 20 Hk Archimedes - 15 Skibsplast VS med 50 Hk Evinrude - 15 GH15 med 30 Yamaha - 17 Clipper med 90 HK Johnson - Askeladden 475 Fighter med 60 Hk Mercury . 2010-2015 Skarpnes 30 med Volvo TMD30 - 2015-2019 Scand Atlantic 2010 HT med Yanmar 427 hk - 2020- ? Jeanneau Sun Odyssey 42i 2007

• 3 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...