Jump to content

Erfaring med Nor-Dan 980 / 32 SC

NorDan_780

Recommended Posts

• 2 måneder senere...

Takk for svar. Tydeligvis problem med teknikken da jeg ikke har sett det før nå. Ser at skroget kan ligne på Fjord og Polar ja. Men løsningene er langt fra like. Av tekniske data jeg finner er også Nor-dan ca. 1T tyngre, og har B klassifisering. Så sammenligningen blir vel ikke så mye verdt. Båten er støpt i Polen, noe som gjør meg skeptisk, men det er jo den vi har å, uten at den har hatt noe problemer. Har nå vært å sett på aktuell båt. Vi får vente på sjøsetting for en prøvekjøring.

At skroget blir støpt i Polen kan du ta med knusende ro!! til og med Widy og Askeladden får skrogene bygget i Polen!  Så lenge kvalitetskontrollen er det samme som hos de som bygger i Norge er det ingen problem! Folkene der er stort sett dyktige håndtverkere om de instrueres rett!

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...