Olsenmann Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Hei, var full krise i dag, hold på å forlise, måtte ut med anker, fikk felmelding '"check engine kode 8-3" påhengs stoppet og jeg fikk i ikke start på den, når jeg fikk start så gikk det en liten stund men så begynte det å pipe igjen med samme feilmelding, båhengs gikk på sakte, men jeg kunne ikke gi mer gass(skifthendlene virket ikke overhode), når jeg kom til kai reagerte hendel ikke på bakking, så fikk et hakk i bauen. skifthendler er fullt elektroniske, påhengs fra 204 noen som vet hva feilen er? Quote Link to post
andk Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 http://www.suzukioutboardforum.com/suzuki-outboard-parts-forum/3744-suzuki-df300s.html Quote Link to post
Olsenmann Posted January 8, 2017 Author Share Posted January 8, 2017 takker for linken "abdk", min båtmotor er litt nyere enn den på linken, men det er litt samme problem, prøv å søke feilkode 8-3, men finner lite på den ved nett Quote Link to post
Moyja Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 og finne noe uten type nummer til din motor er fånyttes Quote Link to post
Olsenmann Posted January 8, 2017 Author Share Posted January 8, 2017 DF 150 TG...ha elektronisk gass gir og gass Quote Link to post
Olsenmann Posted January 8, 2017 Author Share Posted January 8, 2017 en styring bak og en framme Quote Link to post
Recommended Posts