Jump to content

Tette hud under vannlinje


Prosjekt skøyto

Recommended Posts

Hei

 

Eg er ikkje trebåtbyggar, men eg synest det er underleg at så dårleg hud ikkje blir fjerna, når spant skal skiftast.

Det må då vera mykje lettare å koma til om roten hudplank blir fjerna når spanta skal skiftast?

 

Elles vil eg sei at eg beundrar trådstartar sitt pågongsmot! Eg vonar han blir nøgd.

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Ask, det har sånn seg sånn at den har stått på land i regnvær å dritt i en god stund nå. Den gangen den ble fikset på var huden nokså bra, derfor ble den ikke byttet. Så ble den satt ut med pressening på seg å sto å begynte å forfalle. Så har det kommet mye regn på huden, hørt at ferskvann er verste sort for trebåt!

Link to post
Share on other sites

Tror nok du har gode muligheter til å få en flott skøyte ut av dette, betraktelig bedre enn mye annet som flyter rundtom..

Du bør selvsagt få byttet de dårlige bordgangene.

 

Har sett nyskjerrig opp på denne skøyten hver gang jeg har passert i årevis og lurt på når den skal på vannet.. Kjekt at det nærmer seg nå:)

 

Lykke til!

Link to post
Share on other sites

Om du ikke har kontrakt, så kan du vanskelig påberope svindel. Men det er vel en læring dette også: 1) Sjekk båt av kyndig person. 2) Sjekk eierskap. 4) Sjekk gjeld og ubetalte regninger som hefter til prosjektet. 5) Ikke invester ei krone i noe som helst før eierforholdet formelt har skiftet til deg selv.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...