SP400 Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Trenger en eksosmanifold til en Volvo TAMD63P Er det noen som har kjøpt brukte deler til volvomotorer og har info om hvem/firma som kan kontaktes? Har søkt på nettet, men uten hell så langt. Skal forhøre meg om rep. av den jeg har. Det er en sprekk innvendig i mellom eksos og kjølevann så reparasjon er ikke lett. Tips om firma som evt. kan dette mottas med takk. Quote Link to post
okeido Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Mener å ha sett skryte reklame av radiator verksteder som tar på seg slikt? Quote Link to post
Telf Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Det ligger en side på Facebook for brukte VP. Deler Quote Link to post
Gtir_man Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Kontakt Grenland radiator og sveis.. vet han har fiksa noen eksosmanifolder på vp. Han kan nok hjelpe. Nør det kommer til reparasjon av kjølere/varmevekslere er han helt rå ... Quote Link to post
SP400 Posted January 13, 2017 Author Share Posted January 13, 2017 Flott, takk skal dere ha, da har jeg litt å starte med. Quote Link to post
Terje Mathisen Posted March 1 Share Posted March 1 Fant du en plass hvor du fikk kjøpt manifoild ? Må ha en jeg å Quote Link to post
Recommended Posts