SP400 Startet 11.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2017 Trenger en eksosmanifold til en Volvo TAMD63P Er det noen som har kjøpt brukte deler til volvomotorer og har info om hvem/firma som kan kontaktes? Har søkt på nettet, men uten hell så langt. Skal forhøre meg om rep. av den jeg har. Det er en sprekk innvendig i mellom eksos og kjølevann så reparasjon er ikke lett. Tips om firma som evt. kan dette mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 12.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2017 Mener å ha sett skryte reklame av radiator verksteder som tar på seg slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Telf Svart 12.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2017 Det ligger en side på Facebook for brukte VP. Deler Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 12.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2017 Kontakt Grenland radiator og sveis.. vet han har fiksa noen eksosmanifolder på vp. Han kan nok hjelpe. Nør det kommer til reparasjon av kjølere/varmevekslere er han helt rå ... Sitér dette innlegget Link to post
SP400 Svart 13.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2017 Flott, takk skal dere ha, da har jeg litt å starte med. Sitér dette innlegget Link to post
Terje Mathisen Svart 1.Mars Link til dette innlegget Svart 1.Mars Fant du en plass hvor du fikk kjøpt manifoild ? Må ha en jeg å Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.