henboe Startet 20.Juni.2005 Del på Facebook Startet 20.Juni.2005 Heisann. Var i middagsbukta på lørdag, og fikk se vår kjære rørleggervenn "fifty eight" var på ny i samme innpakning som i fjor før han ødela båten sin totalt! Da er dere advart dere som har sett han kjøre.... Mvh Henboe! Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 20.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Om dere ikke husker det, så var det han som i fjor parkerte båten sin gode 20 meter opp ved fagerstrandbrygga i fjor høst.. dette ble debatert her, da flere hadde sett han kjøre båt... Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Båten ble observert i Tønsberg på søndag. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
klikk Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Flee som ikke skjønner ett pøkk her...? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Flee som ikke skjønner ett pøkk her...? <{POST_SNAPBACK}> Om jeg leser tråden rett, så er Fifty Eight navn på en båt til en rørlegger som kjører svin til vanlig som i fjor parkerte båten 20 meter langt oppi heia men som nå har fått fikset skuta til irritasjon for mange da de reagerer på kjøringen hannes??? Korrekt ??? Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Det er sikkert samme karen som står skrevet om her: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/07/404827.html Husker jeg observerte ham ved Aker Brygge i fjor. Var et fuktig lag der. Om kapteinen var beruset skal ikke jeg påstå, men det er opp til hver enkelt å spekulerere... Men noen som vet om denne båten virkelig ble bygget opp igjen, eller om han har kjøpt en ny? Så den i Tønsberg på lørdag, og må si at det er en av de flotteste Yachtene jeg har sett i Norge. Båten var jo så smadret, at jeg nesten tviler på om den lot seg bygge opp igjen.... Selv har jeg ikke obersvert noe grisekjøring eller annet negativt med denne båten i år. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
klikk Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Rørlegger med 58fot Princess ... Jeg skifter jobb!! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Rørlegger med 58fot Princess ... Jeg skifter jobb!! <{POST_SNAPBACK}> Det blir vi nok mange som gjør!!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ludde30 Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Tydelig at det er rørlegging som er tingen ja. Får begynne å søke lærlingplass fort som f... Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
fokus Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Det som ble fortalt om båten fra fagerstrand i min båthavn som kjenner til vedkommende var at båten ikke var forsikret og at det bare ble bestilt en ny ifjor etter hendelsen. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 21.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Om jeg leser tråden rett, så er Fifty Eight navn på en båt til en rørlegger som kjører svin til vanlig som i fjor parkerte båten 20 meter langt oppi heia men som nå har fått fikset skuta til irritasjon for mange da de reagerer på kjøringen hannes??? Korrekt ??? <{POST_SNAPBACK}> Helt korrekt!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Hører mer ut som en rørleggermester enn en vanlig rørlegger Sitér dette innlegget Link to post
Zora Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 Kurt er rørlegger han også........ Sitér dette innlegget Link to post
turbotom Svart 21.Juni.2005 Del på Facebook Svart 21.Juni.2005 båten er den samme, eieren er sjef i et av oslos største rølegger firmaer, går vist litt saktere etter repp, men den er ikke "helt "ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 (redigert) Ser at det som må være gamle Fifty Eight er kommet på tvangssalg på Finn. Hele undersiden av baugen og halve skrogsiden var knust og ble støpt opp igjen etter at den gikk på land ved Fagerstrand. Masse interørskader (stakkaren som stod nede gikk gjennom en vegg eller to) og vannskader. Se spes bildene av skrogsidene i annonsen. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42347481 Redigert 19.Juni.2013 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Fusebox Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Der er det nok betydelige strukturelle skader. Hvem har reparert dette ? Eller er den bare slept ut fra åkeren og ut på sjøen igjen ? Kunne passet fint for meg, kjippe ut og selge de to motorene og sette inn to 200 hk. motorer og bruke den i trawler fart :-) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Synd å se at en del mangler totalt respekt og innsikt i båtlivet. Og gennerel oppførsel i vårt samfunn! Det er nok mange med en del penger som satser stort og over evne når det gjelder størrelse og egne evner.. Selv jobber jeg i Oljebrangsjen og har vel ganske godt betalt. Har ingen drøm om å bli rørlegger. Jeg kjøper båt etter behov og ikke for show off eller for å vise andre at jeg har masse penger.. Virker kansje som han rørleggeren der ikke hadde så mye penger likevel.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
S/Y Rainbow Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Denne ligger på Vallø Motor i Tønsberg, hvis det er noen som er interessert i den burde de ringe der for å få et kostnadsoverslag på finretting av skrogsidene og diverse. Tror de har regnet på det alt.. Kan bli en fin båt igjen med litt retting og noen hundre båtlapper.. Sitér dette innlegget Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
sap_2000 Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Den ble fikset opp i Fredrikstad tror jeg. Mener å huske de fikk sendt opp deler av skrogformene fra UK. Den var virkelig knust, også innvendig. Skjønner nesten ikke at det lønte seg når den hadde vannskader ganske høyt opp også... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
ErikN Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Fant en liten bildeserie her http://www.flickr.com/photos/redningsselskapet/7534572584/in/photostream/ Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 (redigert) bildeserie av grunnstøtingen her. -- Var allerede postet :) Redigert 19.Juni.2013 av celzeron (see edit history) Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.