Jump to content

Trenger jeg to diesel tanker?

MegaTrondy

Recommended Posts

Det ser også yt som om mutteren også bunner eller er nippel gjenget inn i mutteren?

Det tror jeg ikke. For meg ser det ut som om det er satt ei muffe på krana med nippel i. Montert og pakket riktig går jo det fint også, men ikke her da :giggle:  Det skal forundre meg om det ikke er 3/8" BSP på den krana.

Jeg har ikke tatt meg tid til å lese alle innleggene, så det kan godt hende de er bedre råd enn det jeg har å si men når jeg hadde en Scand Classic, hadde vi bare en tank. Den lå under babord stikkøye og under styrbord stikkøye hadde vi da et temmelig stort og fint stuerom. I min Classic stod det en Buck 36 som gikk på lukten av diesel. Jeg mener å huske at vi fra påske til ut oktober ikke klarte å bruke opp 1.800,- i diesel. Med 90 liters tank kjørte vi tur reur oslo/Lillesand uten å fylle. Stabilitet i båten når vi snakker om under 100Kg er ikke så viktig om du spør meg. Det er fort gjort å flytte ting på 25-50 kg fra den ene siden til den andre om man kommer i uballanse.

(Dette er langt værre i den båten jeg har nå med totalt 1.600 liter diesel fordelt på tre tanker)

Flott båt den classicen...:-) jeg tar meg i å savne den innimellom

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...