dieselfan Svart 21.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2017 Det du har ser ut til å ha 3 tilkoblinger. Sjekk bruksanvisninga, mye mulig det kan kobles som 2 inn / 1 ut Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2017 Det ser også yt som om mutteren også bunner eller er nippel gjenget inn i mutteren? Det tror jeg ikke. For meg ser det ut som om det er satt ei muffe på krana med nippel i. Montert og pakket riktig går jo det fint også, men ikke her da Det skal forundre meg om det ikke er 3/8" BSP på den krana. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
RSL Svart 22.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2017 Jeg har ikke tatt meg tid til å lese alle innleggene, så det kan godt hende de er bedre råd enn det jeg har å si men når jeg hadde en Scand Classic, hadde vi bare en tank. Den lå under babord stikkøye og under styrbord stikkøye hadde vi da et temmelig stort og fint stuerom. I min Classic stod det en Buck 36 som gikk på lukten av diesel. Jeg mener å huske at vi fra påske til ut oktober ikke klarte å bruke opp 1.800,- i diesel. Med 90 liters tank kjørte vi tur reur oslo/Lillesand uten å fylle. Stabilitet i båten når vi snakker om under 100Kg er ikke så viktig om du spør meg. Det er fort gjort å flytte ting på 25-50 kg fra den ene siden til den andre om man kommer i uballanse. (Dette er langt værre i den båten jeg har nå med totalt 1.600 liter diesel fordelt på tre tanker) Flott båt den classicen...:-) jeg tar meg i å savne den innimellom RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
MegaTrondy Svart 22.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2017 Har det noen negtiv effekt hvis jeg bare tømmer tanken og ikke gjør noe mer? Vil slanger og eventuelt rester som ligger i tanken stivne slik at jeg får mer arbeid den dagen jeg evenuelt vil fylle den opp igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2017 Det ville jeg ikke vært bekymret for. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.