Uttern D66 Startet 19.Januar.2017 Del på Facebook Startet 19.Januar.2017 Hei Jeg skal skifte trekk i salongen. Salongen er der vi sover når vi er på tur samt spiser, litt avhengig av været. I dag så har jeg vanlig stoff. Dette er utdatert og vil derfor skifte. I dag så er det blått. Jeg skal skifte farge, tenkte å gå for mørke grå niroxx, det har jeg i cockpiten. Veldig fornøyd med det. Tenker niroxx er bra mtp søl av mat og annet. Hvordan er det å sove på? Skal ha overmadrass.... Hvilke farge anbefaler dere? Blir det dumt med mørke grå niroxx mot treverket? Hvilke anbefalinger har dere? Hvilken type søm? Stofftype? Annet? Sitér dette innlegget Link to post
Uttern D66 Svart 22.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2017 Ingen som har noe input. Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 22.Januar.2017 Del på Facebook Svart 22.Januar.2017 Min Saga er 20 år . Trekk på alle puter er i Velur . Der lyset ikke har kommet noe særlig til ser putene fremdeles ut som nye . Ute i salong der lyset har kommet til er puter og stoler muligens bitte litt falmet . Etter 20 år bærer verken puter eller stoler noen tegn til slitasje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.