Haakonef Startet 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2017 Jeg har to stk Ford 2715E i båten, hvor den ene mistenkes å ha behov for justering. Jeg har lett etter serviceverksteder som kan ta denne jobben, men finner ikke noe i nærheten. Noen som vet om firmaer som tar dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 Haugen Maskin på Langhus, tlf.: 64 86 94 73 Sitér dette innlegget Link to post
Haakonef Svart 24.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2017 Takk, snakket med dem nå og skal ta kontakt igjen til våren :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2017 Tar du deg en tur nedover her (Fredrikstadområdet) kan jeg anbefale Stein Paulsen (SP Motor). Dyktig kar som har mange år i bransjen. Utfordringen er å få innpass Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.