Moon72 Startet 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2017 (redigert) Hei, Jeg vurderer å sy inn noe trad hver 5. meter i dreggtauet slik at jeg har noenlunde oversikt over hvor mye tau som har gått ut. Har noen av dere gjort det før og vil dele erfaringer? Hva slags tråd burde jeg bruke ift slitasje, misfarging fra sjø og sol mm.?? Redigert 27.Januar.2017 av Moon72 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2017 Jeg merka med sprittusj hver 5. meter. Satt en ring og skrev antall meter. Funka bra Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2017 Jag har satt en ring på 10 m två på 20 m också vidare med tuschpenna, sitter i många år. Vill man kan man sätta en ring på vart femte meter efter 10 m Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.