Jump to content

Båthavner i Bergens-området som egner seg for bobåter?

SeilJon

Recommended Posts

Hei alle. Er ute etter tips om konkrete steder som har muligheter for båtplass hvor en kan bo hele året. Dette da i Bergens området. 

Har søkt selvsagt på nettet og lest det jeg klarer å finne, desverre er de fleste forum trådene nokså gamle og flere ting er utdatert. De to stedene jeg vet om er Solheimsviken og Marineholmen som er drevet av GC Riber. Utover det så her jeg ikke funnet så mye. 

Vet at mange har gode tips om å bo i båt, men akkurat nå er det største problemet å finne et sted å parkere den

Setter pris på de rådene dere kan komme med. 

Takk for kjappe svar. Tror ikke Elsero er mulig. Som Arkimado sier så holder de på å bygge det store lelighets prosjektet. 

Har sendt inn søknad til Riber. men tror de har en del på venteliste. Men trenger ikke være så sentrumsnært. Men at havnen ønsker fastboende og at der er et service opplegg, minimum vaskemaskin tilgang. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...