gjnikko Startet 29.Januar.2017 Del på Facebook Startet 29.Januar.2017 Jeg lurer på å kjøpe meg en Ibiza 19 Touring, men har verken prøvd eller sett en i levende live ennå. Noen erfaringer med overnatting i en sånn ? Synes det kan se ut som det er litt trangt i sittegruppen også....? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 De går til nød. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 sittegruppen er romslig til 19 fots båt og være. go sjø båt på 19 fots Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mouche Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 Nei, etter mitt syn. Den er heller ikke noen spesielt god sjøbåt, dessverre. Lettdreven, men det har sin pris. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
altmuligbåt Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 Nei. Ikke veldig bra til det. Spørs jo hvor stor du er.. Og som sakt DÅRLIG båt i sjøen / bølger. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
-morten- Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 Så litt krøbel ut den lugaren! og lugar døra var litt nøver! Lugaren på min askeladd er akkurat passe til meg og sønnen, men jeg er bare 1,75. men virker som om dekket på Ibiza er senket mer ned. En båt på 19-20 for vil ikke bli noen overnattingsbåt i den forstand, men man kan til nød sove over i båten en natt eller to. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.